Tower of London
S7 E1: Prince's political ambitions come with a surprising twist, and his intentions are met with skepticism. Wendy, Wags and Taylor turn to an old friend for guidance. Chuck aligns with an unlikely ally in hopes of leveraging his freedom. Season premiere.