Türkiye: A Breathtaking Surprise
S1 E4: Alex Outhwaite ventures back to Türkiye on a quest for culture and discovery, relying on locals to unearth opportunities for exploration. She takes a scenic hot air balloon ride in Cappadocia and a freeing boat voyage in Bodrum.