Twenty-Something Girls Vs. Thirty-Someth
S2, E17: The foursome holiday at the Hamptons, but things start to unravel as Charlotte lies about her age and Carrie runs into Big's new twentysomething girlfriend Natasha (guest star Bridget Moynahan).