Growing Up Hip Hop Atlanta U Don't Know Me
S1, E4: Bow Wow is blindsided when his estranged father blasts him online; Reginae clashes with Toya over her 18th birthday party; Brandon test Ayana's relationship & Zonnique breaks down.