S4, E23: Cleveland and Donna are exhausted by the hectic schedules of their offspring as they ferry the kids to and from various appointments and activities. They decide to enlist other family members to help, but a complication arises when Robert and Dee Dee decide to get to know each other better. Meanwhile, Freight Train takes Cleveland Junior to the local YMCA, where Junior discovers hidden athletic talents.