S3 E1: When Robin returns from the Holy Land to avenge Marian's murder an epic battle rages between him and Gisborne, with both determined to fight to the death. Tuck arrives in Nottingham searching for Robin Hood, believing he's the only man who can unite the people of England and destroy the tyrannical reign of the Sheriff, Gisborne and Prince John.