Vote Gumball and Leslie?
Gumball is running for School President and is looking for a worthy running mate. He hopes Leslie’s new-found cheer-team fame will elevate his campaign, but Leslie won’t play ball. Featuring hilarious clips from the first six seasons of ‘The Amazing World of Gumball’.