Wakestock
S4 E4: The doctors are eager to see what conditions the temporary toilets, hot sun and mud will bring their way at the Wakestock Music and Wakeboarding Festival in north Wales. Back in the main clinic, Dr Pixie meets a man whose tight foreskin is making sex difficult, Dr Christian advises a young woman with a painful vagina, while Dr Dawn deals with an itchy leg rash, and a man who can't seem to stop staring.