We Are Never Ever Getting Back Together
S10, E22: Cristina looks to Meredith for advice as she assesses her future at the hospital. Derek and Amelia work together on a difficult surgery involving conjoined twins. Meanwhile, Jo is spread too thin when she tries to work on several cases at once and Stephanie realizes the truth about Bailey's bubble boy case.