Luann & Sonja: Welcome to Crappie Lake Welcome To Crappie Lake
S1, E1: Luann and Sonja arrive in the small town of Benton, Ill. to help rejuvenate the town; the ladies receive a warm welcome, but when they move into their rooms at the Motel Benton, they are shocked by the lackluster accommodations.