Wet and Wild
S1, E2: Aidy, Helena, Beth and drag queen Vanity Von Glow take a tour around County Donegal, Galway, County Mayo and the Wild Atlantic Way, discovering Ireland's first maritime gin and the original recipe for Irish Coffee.