What About Second Chances…
S2, E1: Six months have passed since Brian, the consummate bachelor yet closet romantic, left town following a heartbreaking fall-out with Marjorie, the current love of his life - who also happens to be engaged to Brian's best friend, Adam. Since Brian's been away, his close friends, Dave and Deena, have been suffering the fallout of their disastrous experiment with an open marriage.