"What do you wear during tanta sex?"
S1, E5: Jesper is well aware of Mia's interest in sex, but joining a tantra sex course comes as a bit of a shock to him. Jesper surprises Mia with an audition for a real film role with coaching from Lena Olin. Could a lesson in laughter yoga help Jesper get closer to laughter? Mia borrows an entire island in the Bahamas and they summarizes all their experiences and what they learned about themselves.