Where Do We Come From?
S1, E1: Through Darryl Anka's channeling of Basha dive deep into the mysteries of early hominids, the Annunaki's intervention in creating Homo sapiens, and the tantalizing connection to Sasquatch as a glimpse of our unaltered path.