Within
S1, E11: Lucas races to assemble the final pieces of his mystery device, in advance of the 11th Pilgrimage's arrival. Also, Jim and Taylor confront the colony's 'Sixer' mole, Skye is reunited with a familiar face and Terra Nova prepares for war.