Your Body Your Choice
S1, E4: Leah moves into her new house and is open to having a baby with Jaylan. Cheyenne and Zach decide they need a fresh start and look for a new house. Plus, Briana celebrates Stella's graduation and gets Cheyenne's advice on co-parenting.