Star Zion
S3, E9: Carlotta works to make the Rhythm and Bells Festival a success, Star ends up in a legal bind, and Alex makes a major career move. Plus, Simone is hiding a secret, Cassie gets out of jail seeking revenge, and Derek and Ruby volunteer at the shelter.