Zora's Cooking
S2 E12: Responsible for a grisly bug infestation, Nate resolves to raise money for an exterminator by selling Zora's beloved pierogis. Meanwhile, Martin partners with one of Nate's teachers to take care of the bugs the old-fashioned way.