A Mozart Celebration from Berlin
Performed in the grandeur of Berlin's foremost opera house, the Staatsoper Unter den Linden, the Mozart Celebration is dedicated to the life's work of Wolfgang Amadeus Mozart. This one-time-only gala concert features exuberant Mozart pieces, performed by some of the world’s leading singers and musicians.