Above Suspicion
In ABOVE SUSPICION, three-time Emmy Nominee EMILIA CLARKE plays Susan Smith, a destitute single mother with dreams of escaping her remote Appalachian town. Susan's prayers seem to be answered when a handsome and married FBI agent (JACK HUSTON) recruits her as his paid informant, offering her a way out. Soon the two become engaged in an illicit affair, spelling disaster for both. Based on true events.