Aca Seca Trio - jazzahead!
The Aca Seca Trio comes from Argentina. Yet, the trio has managed to distance themselves from Argentina’s cultural treasure, tango. Performing different types of music that are not normally associated with South America, the ensemble is part of the 13th edition of the jazzahead! lineup.