Adventures of Rufus: The Fantastic Pet
Friends Scott and Emily, are at Scott's grandmother's home when they suddenly discover the mysterious creature Rufus and the wizard Abbott in a secret room. They have a mission: with the help of an ancient spell book, they'll gather some ingredients to make a magic dust to save their world, a magical world. However, they encounter several obstacles when three mean servants with mysterious power want to get their hands on the book which they believe has spells to turn everything into gold.