Agent Cody Banks 2: Destination London
Cody Banks (Frankie Muniz) is the superstar of the secret CIA training camp for spy kids. He helps the camp director escape in what he thinks is a simulation exercise. But it turns out that it was not a simulation. Diaz has escaped with the CIA's secret mind-control software. Cody has to go undercover as a member of an international classical music group for teens to track him down before he can gain control of the world's leaders at a meeting in London. Cody is assigned to work with Derek (Anthony Anderson). Cody gets an assortment of cool new gadgets, including a retainer wired to permit him to eavesdrop on the bad guys and a package of exploding Mentos mints. And he gets some unexpected help from Derek, who turns out to have some talent as a spy (and a chef), and from a pretty British undercover operative (Hannah Spearritt) as well. In addition to using the gadgets and tracking the bad guys, Cody has to pretend to play the clarinet. When he gets spotted by Diaz, he is used as the guinea pig for the mind-control device implanted in his tooth.