Aileen: Life and Death of a Serial Killer
Aileen: Life and Death of a Serial Killer looks at Aileen’s violent, tortured childhood in Troy, Michigan and her subsequent years on the road as a hitch-hiking prostitute which culminated in the murders. In her last interview, conducted by Broomfield at Aileen’s request, she said she believed her mind was being controlled by radio waves. On October 9th 2002 she was executed in Florida.