Aladdin and the King of Thieves
Jasmine is disrupted by the arrival of the infamous Forty Thieves, led by Aladdin's long-lost father. Amazed to discover his dad is still alive, Aladdin and the genie of the lamp attempt to save his father when he comes to harm.