Amazons Across Time
Two warring Amazons are accidentally and magically transported from their primitive island to the glamour and sin of modern Los Angeles with the help of the Mystic Orb of Atos. Lost in time, they continue their war against each other in an attempt to settle their lasting feud. But their desire to war is only matched by their desire to conquer every man or woman they encounter.