André Rieu And His Johann Strauss Orchestra - Falling In Love
Whenever Andre looked at his audience during this Maastricht concert he got the feeling that everybody is in love! People seem so happy! Not only are they singing along with all their heart but they're constantly hugging and kissing each other, forgetting all the rest of the world. And that's all due to the fantastic magical power of music!