Starring Andrea Bocelli
The world renowned tenor Andrea Bocelli heads home for a unique event in his native Tuscany on July 5TH 2007. For the first time, this worldwide superstar performed all his most popular romantic songs and pop standards in one concert – a curtain-raiser for his album of greatest hits ‘Vivere’. The line-up of world-class artists who joined Bocelli at Il Teatro del Silenzio (“Theatre of Silence”) in Lajatico, Italy included Sarah Brightman, Lang Lang, Chris Botti, Elisa & Laura Pausini. In addition, the concert reunited Andrea Bocelli with David Foster, the 14 time Grammy Award winner and producer of the singer’s 2006 multi-platinum album, ‘Amore’.