Angel Vivi
Wei Wei (Aviis Zhong) and her brother Dae Woo (Tang Zheng Gang) share an unbreakable bond, supporting each other through life's challenges. When Dae Woo suffers a devastating motorcycle accident that ends his pop star dreams and leaves him unable to walk, their relationship becomes strained. Years later, a bitter Dae Woo struggles with his disability, while Wei Wei unexpectedly becomes an internet celebrity through her online fan group posts. Her life takes a potential turn when she meets a compassionate doctor (Jay Shih) who sees her differently. As Wei Wei glimpses hope, Dae Woo's emotional state continues to deteriorate, threatening the siblings' once-close relationship. This is a 2018 Taiwanese movie directed by Zero Chou.