Anti-Flag - Live at the Factory Theatre
2016 marks the 10th Anniversary of Anti-Flag landmark For Blood And Empire album honoring its release by playing the album in its entirety! Not only will the US punk rock activists be performing this incendiary album from start to finish but also an arsenal of hits across their entire catalog chosen by fans on the night.