Attack On Titan II: End of the World
A continuation of the ongoing battle between the Scouting Regiment and the Titans. As the battle continues to unravel, Eren Jaeger, a soldier fighting the Titans for vengeance, is finding out an incredible secret that'll leave the whole Scouting Regiment confused, but unsure on what to do and if it's really Eren. Will the Scouting Regiment realise what he is and will they be able to stop the Titans?