Avenged Sevenfold - Live in The LBC & Diamonds in the Rough
While headlining the Rockstar Taste Of Chaos tour earlier this year, Avenged Sevenfold (aka A7X) taped its full, incendiary April 10 homecoming gig at the Long Beach Arena. This film includes unreleased songs and covers (including Iron Maiden and Pantera) recorded during the sessions for last year's #4 charting, near-gold self titled album.