Aztec Batman: Clash of Empires
In a bold reimagining of the Batman legend set in the Aztec empire, a young Aztec boy escapes to Tenochtitlán after his father is murdered by Spanish conquistadors. There, he trains in the temple of the bat god Tzinacan, and develops weaponry to avenge his father’s death. Along the way, he encounters familiar figures like Jaguar Woman and the conquistador Hernán Cortés.