Babysitter Must Die
A young babysitter for a wealthy family just found the perfect hiding spot for a game of hide-and-seek, when the family's home is invaded by a pack of armed cultists, hunting down an apocalyptic secret hidden within its walls. Armed with a handful of skills she learned in childhood, Josie fights the cult through a long night of terror.