Badboys the Movie
The only son of a wealthy family, Tsukasa Kiriki (Issei Mamehara) grew up incredibly sheltered – but after legendary delinquent Murakoshi (Sho Aoyagi) helped him during his childhood, Tsukasa vowed to follow in his footsteps. Tsukasa eventually runs away from home and attempts to join a gang only to be rejected. Along the way, Tsukasa meets Yoji Kawanaka (Rihito Ikezaki), Hisao Nakamura (Jyutaro Yamanaka) and Eiji Iwami (Sora Inoue), who help show Tsukasa how to be a gangster, and the four develop a strong bond. Tsukasa is eventually put to the test when the leader of Gokurakuchou, a weak gang, asks for help in a conflict against the Hiroshima Nights, which Hisao used to be a part of. But after Hisao's attempt at a peace talk goes poorly, Tsukasa decides to take matters into his own hands. This film is adapted from the manga "BADBOYS" by Tatsuro Nishikawa.