Batman Ninja vs. Yakuza League
In this sequel to Batman Ninja, the Batman family has returned to the present to discover that Japan has disappeared, and a giant island - Hinomoto - is now in the sky over Gotham City. At the top sit the Yakuza, a group of superpowered individuals who reign without honor or humanity and look suspiciously like the Justice League. Now, it’s up to Batman and his allies to save Gotham!