Bayerischer Hof Night Club: Gonzalo Rubalcaba Trio
The technically dazzling and brilliantly creative Cuban pianist, composer and bandleader Gonzalo Rubalcaba plays well-known standards and original compositions with his trio during the Munich Klaviersommer 1998.