B.B. King - Live at Soundstage
Recorded in High-Definition for the PBS concert series Soundstage, this unforgettable performance features staggering renditions of \Thrill is Gone\" and \"Let the Good Times Roll\" as well as special guest appearances by Terrence Howard, Solange and guitarist Richie Sambora - each of who takes turns sitting in with the blues legend."