Beirut - Live at The Music Hall Of Williamsburg
Summer 2011 saw the release of The Rip Tide on Condons own Pompeii Label, Beiruts first proper LP since The Flying Club Cup. Written in isolation during a snowy upstate winter, the album marked a change in emotional direction, that is to say, inward.