Belief: The Possession of Janet Moses
Unfolding as it did in reality, over four days and nights of escalating horror, Belief: The Possession of Janet Moses lifts the veil of secrecy on what became known as “The Wainuiomata Exorcism” to reveal the extraordinary true story of how both love and fear drove a family to unwittingly kill one of their own.