Belle & Sebastian: The Adventure Continues
September 1945. In the village, everybody is celebrating the end of the war. Sebastian has grown (the boy is now 10 years old). He and Belle are waiting impatiently for Angelina to return. But she never reaches Saint Martin. There is terrible news: Angelina was lost when her plane crashed deep in the Transalpine forest. All the villagers mourn her. All except César.