Bergman: A Year in a Life
Journeying through 1957, the year Bergman released two of his most acclaimed features ('The Seventh Seal' and 'Wild Strawberries'), made a TV film and directed four plays for theatre, Magnusson has amassed a wealth of archive and contemporary interviews, along with a fantastic selection of clips from his vast body of work.