Berliner Philharmonic Orchestra - Waldbühne 2006- Thousand and One Nights
The outstanding Berlin Philharmonic orchestra, under the baton of Neeme Järvi,s take us on a trip to Arabian “Thousand and One Nights”, with soloist Janine Jansen. Stingray Classica Concert.