Big Fish
Will always felt that his father ruined all the happy events of his childhood by telling tall tales. Now Edward is dying, so his estranged son comes home to make peace. As, yet again, Edward relates fanciful stories of his youth and his travels, Will starts to think that there could be some truth in them.