Bill & Ted Face the Music
The stakes are higher than ever for the time-traveling exploits of William "Bill" S. Preston Esq. and Theodore "Ted" Logan. Yet to fulfill their rock and roll destiny, the now middle aged best friends set out on a new adventure when a visitor from the future warns them that only their song can save life as we know it. Along the way, they will be helped by their daughters, a new batch of historical figures, and a few music legends - to seek the song that will set their world right and bring harmony in the universe. Bill & Ted Face the Music is directed by Dean Parisot (Galaxy Quest), from a screenplay by Chris Matheson and Ed Solomon (Bill & Ted's Excellent Adventure, Bill & Ted's Bogus Journey) - and produced by Scott Kroopf, Alex Lebovici, and Steve Ponce.