Billie Eilish: Artist of the Year & Top Album of the Year
Not too many teenagers—or artists of any age—have had a year like Billie Eilish's 2019. Take a look back at her rise and see why she won the Apple Music Awards for Artist of the Year and Top Album of the Year.