Boo Boo Song + More Nursery Rhymes and Kids Songs by Super Supremes
Do you know that even superheroes get boo boo's! Let us see how the super supremes look after themselves. Super supremes is a kids tv show where you can learn nursery rhymes and baby songs like boo boo song, alphabets, numbers, colors, shapes, fruits, 123, abc, animals sounds and a lot more. Come join the super supremes in this preschool adventure.