Buried Secrets of Cordoba
National Geographic follows archaeologist and explorer Fabio Amador on a fascinating voyage to unveil the ancient mysteries that lie beneath the modern streets of Cordoba, which dates back some 2,000 years. Fabio joins archaeologists and historians in the field as they use state-of-the-art technologies to discover and recreate Cordoba's forgotten past.