Cat in the Bag
It is nice and fun to have a cat or some other pet at home to play with. The trusting cat also thought to himself: it's so great to have a home... Until the moment it found itself trapped in a bag, somewhere out on the street, all alone, left to it's faith. Nevertheless - all is well that ends well!