Cecchi Gori: an italian family
The history of the Cecchi Gori family: a unique insight into the history of Italian cinema, with unpublished and extra an interviews by Roberto Benigni, Giuseppe Tornatore, Carlo Verdone, Leonardo Pieraccioni, Lino Banfi, Rocco Papaleo, Marco Risi etc.